Aktuální dění Pro nováčky

Postavy 

Magie 

Herní mechanismy 

Výroba, předměty 

Hraní role Města a území

Neobyvatelná města 

Informace

Meraja

-> Charakterník

obrázek postavy V dobách kdy vrcholem umění magie bylo ovládnutí čtyř živlů vody, ohně, země a vzduchu se zrodila malá vládkyně živlů Meraja. Tehdy začal její životní příběh...

Příběh první: Útok z hlubin temna
Polední slunce prosvítalo jen zlehounka stromy, které se vztyčovaly nad celým Lewanem. Elfové poklidně kráčely po ulicích města a sem i tam se občas prořítil barbarský válečník nebo lidský hraničář. Malá Meraja si hrála u fontánky nedaleko centra města se svými spoluučeňkamy elementární magie. Když najednou vše utichlo a ledový mráz se začal pomaličku prolínat mezi stromy. Z východní strany Lewanu se začaly objevovat siluety postav zahalených v kápích, když přijely o něco blíž všimla si jedna učenka že jsou to jezdci zástupců nekromantů.
Byli nechvalně známí z mocí nad démony a všelijakýma lektvary, které dávaly do jídel zbraní ale i magickou formulí. Všichni se ihned rozprchly mezi stromy ale jezdci jejich pohyb zpozorovaly a ihned se za nima tryskem vydaly. Když malá Meraja utíkala od toho místa uslyšela jak se za ní řítí dupot kopyt od koní. Ihned začala jedna a snažila se vytvořit magickou zeď, ale bohužel ještě neovládala tak dobře dané kouzlo a tak dostala zásah nějakým kouzlem od nekromantů a hned se schovala mezi stromy do jednoho z Lewanských lesních úkrytů.
*Kus pergamenu chybí*

Příběh druhý: Vzpomínka z děctví
Raní slunce probudilo Meraju ze spánku, zlehounka otevřela oči a koukla směrem k oknu. Sluneční paprsky ji hřály na tváři a ona musela vstávat na hodinu magie. Když už se donutila vstát z postele všimla si, že místo kde byla zasažena kouzlem nekromancerů začal černat. Zakryla své předloktí obvazem aby rána nesla vidět a ještě si přes to přetáhla zdobenou košili a na ní dublet. Když už se vypravila z baráčku kde bydlela vydala se směrem k chrámu nistry kde se mladí elfové a elfky učily umění magie. Po hodině magie šla za nejvyšším rádcem aby mu ukázala místo které ji černalo. Když nejvyšší rádce uviděl její ránu ihned ji zavedl na magické místo na které jen tak někdo nedostane. Uprostřed jeskyně stála elfí studna, její namodralá záře prosvěcovala celý jeskynní systém. Byla to studna vytvořena prastarými kouzelníky náplní této studny byla čistá energie uvězněná v toku času. Meraja dala zasažené místo do studny začalo to ihned pálit a svědět. Když vytáhla ruku ze studny zamotala se ji hlava začala rozmazaně vidět...

Příběh třetí: Andarijská země, Kavalérie
"Země na obzorůůůů!!!,, Ozvalo se z plachet lodi. Kouzelníci ihned vyběhly ze svých kajut. Podle mapy byla to Andarijská země. Město bylo kamenné a chladné v jeho největší kráse se pyšnil obrovský hrad. Všude byly rušné ulice, ale i temná zákoutí. U portálu stály postavy na koních oblečeni všichni ve stejných barvách. Když se Meraja svoji neopatrnosti odhalila postavy ihned se vydali směrem na sever. Na druhý den se Meraja vydala tím samým směrem jako oni... Došla po cestě až k obrovské hradbě. Kousek od ní stála léčitelka ztracených duší. Šla se ji zeptat, kde se právě nachází a jestli něco neví o lidech v oranžově lesklých barvách. Dověděla se že došla k severní bráně a lidé které pozorovala chvíli ve včerejším večeru byly zřejmě Kavaleristé.
*ohořelý kus pergamenu*

návrat na seznam příběhů

Komentáře hodnotících k příběhu
(vyjadřují názor hodnotících, ne názor Andarie)
Zelená = komentář vztahující se k aktuální verzi příběhu
Hnědá = tento komentář může být zastaralý
prozatím žádné komentáře
Podrobný rozpis získaných ohodnocení:

© Copyright 2002-2019 by logo Všechna práva vyhrazena

TOPlist