Zde se dovíte nejaktuálnější informace o stavu a vývoji Andarie. Prosím, čtěte pozorně a řiďte se novinkami. Neznalost veškerých informací zde uvedených vás ve hře neomlouvá.
Víte, jak odkazovat na novinky?
Proběhla úprava elementálních (melee) zbraní. Ty nově disponují určitým počtem nábojů, které nahradily výdrž zbraně. Po vyčerpání nábojů se zbraň rozpadne. Lze však využít nové funkce "Elementální fúze zbraní", tzn. lze spojit stejné zbraně identického elementu, čímž dojde k navýšení počtu nábojů. Více informací naleznete na wiki.
Dnes byla do výroby přidána speciální varianta almary pro všechny fanoušky efektivního skladování výbavy. Návod k obsluze je detailně popsán na wiki https://wiki.andaria.cz/doku.php?id=sys:magicka_almara
Výrobu necháme dočasně tajnou, aby měli řemeslníci taky nějakou zábavu. Jen poradím, že každá almara potřebuje svůj šuplík, pár pevných pantů, blýskavých kovů a spoustu různých kamínků.
První vyrobená almara získá zdarma jedno vylepšení zásuvek. Vítěz se může přihlásit na discordu.
Na wiki je to popsáno, ale raději i v novince: Tooltipy tlačítek v gumpu nefungují na starém klientu.
Došlo k úpravě nastavení DMG zbraní, pokusili jsme se zbraně vyvážit podle DPS (zranění za sekundu) do průměrné zbroje NPC, která je 24. Také obouruční zbraně nyní dávají větší zranění než dříve. Uvítáme, když otestujete nové nastavení a podělíte se s námi o poznatky.
Nově si bude gump pamatovat stránku při nakupování a odebírání věcí z obchodu.
Dále u vlastních věcí na prodej je v gumpu skladu místo možnosti Koupit úprava ceny a odebrání věci z prodeje.
- Starostovské portály lze nyní nastavit na placení jednou za X hodin (dle nastavení starosty)
- Opravena lokace runy do Andoru
- Oprava bugu - golema složí pouze řemeslník
- Typové klíče, odemykání viz novinka
- Upraven sklad prodejce označených run a lokace runy do Lewanu
- Boss místnost Strašidelného domu posunuta kvuli bugu efektu ability
- Nová verze souboru - Static v81
- Nová verze souboru - Mapa v81
- Přidána nová abilita bossovi Strašidelného domu
- Peti a golemové se po návratu z galejí vrátí s majitelem
- Opravena výtěžnost dolu s hydrou
- Fix zóny margaardského dolu (thx Zoltan)
- Lákání a usmiřování se už nedají opakovaně trénovat na jednom NPC, rychlost gainování těchto skillů byla velmi zrychlena
- Ve 12-ti branách je nově omezení růstu skillů a statů nad určito hranici
- Všechny nově vyrobené zbraně mají správně diakritiku
- Zvětšen DMG u dýky
- Opraveny regiony Andorského a Margaardského cvičiště pro nedávné zákazy vstupů
- Opravena šance množení zlatého válce
- Snížen cooldown kouzla Růst na 1h
- Zaveden changelog do DB
V Q2* se můžete těšit na nového klienta a zeštíhlení webového menu. *GM tým si vyhrazuje právo na úpravu časového výhledu.
Proběhla systematická úprava zbraní na blízko:
- Náročnost na výrobu - železným zbraním byla většinou zjednodušena náročnost na výrobu. Náročnost výroby barevných zbraní se odvíjí od náročnosti jejich železných variant.
- Váha - váha zbraní byla přepočítána podle materiálu na výrobu. Většině zbraní se váha změnila jen mírně, některým zbraním se však pohnula více.
- Výdrž - výdrž nově vyrobených zbraní byla změněna v závislosti na typu zbraně a materiálu.
- Materiál na výrobu - u barevných zbraní byly změněny materiály na výrobu tak, aby odpovídaly železným variantám. Výjimečně byly upraveny materiály na výrobu železných zbraní.
- Jména - všechny nově vyrobené zbraně by měly být s diakritikou.
- Vyžadované staty - barevné zbraně vyžadují patřičně upravené množství síly oproti jejich železným protějškům. Některé zbraně nově vyžadují určitou míru obratnosti.
Díky těmto úpravám je možné, že do výroby přibudou další barevné zbraně, které měly do této doby pouze železnou variantu.
Do výroby byly přidány nové kusy oděvů z mitrilové a tmavé látky:
- Boty z mitrilové látky
- Sandály z mitrilové látky
- Lehké boty z mitrilové látky
- Rukavičky z mitrilové látky
- Tunika z mitrilové látky s peřím
- Tunika z tmavé látky s peřím
U mitrilového oblečení byla upravena durabilita (týká se nově ušitých kusů).