Zde se dovíte nejaktuálnější informace o stavu a vývoji Andarie. Prosím, čtěte pozorně a řiďte se novinkami. Neznalost veškerých informací zde uvedených vás ve hře neomlouvá.
Víte, jak odkazovat na novinky?
Vzhledem k tomu, že se to, co na Andarii upravím, roznáší pomalu nebo vůbec ne, byl jsem přinucen napsat sem tuto novinku.
Změny v systému: O výcvicích víte, od této chvíle se hraničář i řemeslník nenaučí bojovat v plátové zbroji, řemeslník a bard s těžkými štíty, bard i zloděj nebudou cvičeni s helmami a zbroji z kostí, zloděj též nebude užívat kroužkovou zbroj a nově bude využívat lehké štíty.
Další novinkou je kouzlení ve zbroji. Kvůli tomu, že tento systém nebyl zaveden od začátku, doporučuji sundat veškerou zbroj a pak si ji znovu nasadit. Jde o to, že zbroj je neforemná, dře a navíc v mnoha pohybech vadí, tudíž kouzlení s ní není příliš úspěšné.
Zároveň byly posunuty hranice sesílaných kouzel u všech povolání na vyšší stupně, jediný kněz a nekromant , ti oba mají až sedmý kruh magie, zatímco všichni ostatní jen šestý. Čaroděj samozřejmě má kruhy všechny. Též jsou znovu zavedeny reagenty, ale jen u některých kouzel (vyvolávacích, tvořivých, metamorfózy a polí). Kouzlo zahojení vyžaduje jen ženšen, protijed jen česnek.
Též systém barevných zbrojí je již hotov a kromě menších úprav vyhrazených autorem se dále měnit nebude.
Rychlost zbraní je předmětem zkoumání, ale v blízké budoucnosti budou prověřeny rychlosti se všemi zbraněmi.