Zde se dovíte nejaktuálnější informace o stavu a vývoji Andarie. Prosím, čtěte pozorně a řiďte se novinkami. Neznalost veškerých informací zde uvedených vás ve hře neomlouvá.
Víte, jak odkazovat na novinky?
Takže dnes sem udělal docela dost změn tak vás chci informovat.
1.) Dodělal sem knihu přeměn a vyvoláni -hledám testéra mága (první co se mi ozve přes sz) hraničáře a nekromanta už mám.
2.)Výrazná změna u kuší a luku -Sledoval sem využití lukostřelby a je pravda že monstra které mají "armor" jsou oproti lukúm a kuším hodne imunní proto sem změnil skoro každé střelné zbrani dmg popr rychlost, nekde sem zas rychlost ubral -Elementárni luky ted berou už jen 3 many/střelba a totéž kuše -Luk vrahú přidáva +5 k taktice místo skrytí se (to bylo nevyužito a v porovnáni s lukem elfím to bylo nevhodne), zároveň zvýšení dmg a mírne snížení rychlosti -Elfí luk mírne snížení rychlosti a zvýšení dmg -Drtivá Kuše zvýšení rychlosti -Elementárni kuše a luky mírne zvýšení základního dmg (elementárni dmg sem nezvyšoval) -výrazné zlepšení lehké kuše (aby mněla využití)
3.)Dále většine zvířat sem přidal po smrti nekolik kuzi kvuli nedostaku rozstříhané kúže pro vyvoláni u hraničáře
4.)Změna Armoru u zbrojí: -železná zbroj zústal armor -Mědená stejný armor jak železo ale má rezisty a je lehší -stříbro +5 na komplet -Zlato +10 na komplet -Temný kov +15 na komplet -Mitril +15 na komplet U Stříbra,zlata,temného kovu a mitrilu pořád rezisty zústali
5.)Mědeným zbraním sem přidal add dmg na rasu zvířat (pavouci,hadi atd..)
6.)Změna Armoru štítu: -železo, měd pořád stejnej u mědi platí co u zbroji -stříbro +3 na štít -Zlato +6 na štít -Temný kov a Mitril +10
7.)Kňez pokud nemá plný život a začne se modlit nejdříve se vyléči až pak se teprv bude modlit...