Zde se dovíte nejaktuálnější informace o stavu a vývoji Andarie. Prosím, čtěte pozorně a řiďte se novinkami. Neznalost veškerých informací zde uvedených vás ve hře neomlouvá.
Víte, jak odkazovat na novinky?
Vezmu to hezky popořádku:
1) Počet ryb na jednom políčku snížen
2) Nyní jde vyrobit tamburína s ozdobným kusem látky
3) Bylo vytvořeno devět svitků Přeměn nutných k Metamorfóze a k Vyvolání bytosti. Zatím jsou to jen zvířata zdomácnělá...
4) Upravil jsem Přeměnu ve zvíře tak, aby se zvyšovaly vlastnosti Síla a Obratnost, a zároveň jsem (snad) spravil onu nepochopitelnou chybu vzniklou při Přeměňování se... Náročnost Přeměny se s druhem zvířete postupně zvyšuje.
4) Byly přidány nové stromky a plodiny (s výjimkou plazivých dýní a dalších takovýchto rostlin), které teď nahrazují původní rostliny.
5) Upravil jsem též sílu jednotlivých kouzel tak, aby byla pokud možno co nejširší (žádné spoléhání na jistotu) a síla kouzel závisela mnohem více na zkušenostech kouzelníka.
6) Všechny druhy Metamorfózy cíl kouzla automaticky "zamaskují" - nikdo nepozná jméno postavy ve zvíře přeměněné.