Zde se dovíte nejaktuálnější informace o stavu a vývoji Andarie. Prosím, čtěte pozorně a řiďte se novinkami. Neznalost veškerých informací zde uvedených vás ve hře neomlouvá.
Víte, jak odkazovat na novinky?
Takže, zase jsem udělal "menší" balíček změn na Andarii.
Pro ty, kdo nechtějí obrázkově dělaný dialog .Schop nebo obrázky na něm z důvodů grafických nevidí, jsem udělal textovou podobu tohoto dialogu se všemi funkcemi. Pro zobrazení stačí napsat .SchopText, dlouhodobější umístění se dá provést pomocí .UmistiText(x,y).
Pro ty, kdo mají rádi makrování (které je asi ro boj takřka nezbytné), velice ocení možnost příkazově začínat zvláštní schopnosti. Slouží k tomu moje interní funkce .StartAbility(číslo_schopnosti). Tato čísla napíšu však jinam, neboť dovedností je kolem dvaceti...
Vzhledem k problémům s jedením v přeměněné podobě a jedením zvířecích miláčků jsem byl nucen kompletně předělat systém jídla. To funguje naprosto stejně jako původní jídlo, ale odlišuje se tím, že v případě, že nejste najedený/á a můžete jíst nepečenou věc (syrové maso), nenabídne vám to "What fire do you like to cook this on?", ale rovnou to sníte... Doufám, že jsem neudělal nějakou botu, a že tento systém bude fungovat...