Zde se dovíte nejaktuálnější informace o stavu a vývoji Andarie. Prosím, čtěte pozorně a řiďte se novinkami. Neznalost veškerých informací zde uvedených vás ve hře neomlouvá.
Víte, jak odkazovat na novinky?
Proběhla úprava proměn a vyvolání pomocníků u Hraničáře a Nekromanta
- Proměny nyní sesílají schopnosti přes příkaz .schopPromena
- Z přehledu speciálních dovedností byly tyto schopnosti odstraněny
- Možnost znovupoužití schopnosti je nyní oznamována
- Příkaz .schopPromenaPomoc vypíše popis k daným schopnostem
- U proměny a vyvolání se nyní vypisují chybějící suroviny
- Proměny a vyvolaní pomocníci dostali revizi rezistů
Nekromant:
- 3. proměna je Stín
- 4. proměna je Kostěný rytíř:
-- přidáno automatické vybavení Kostěného rytíře potřebným mečem a štítem
-- proměna přidává skilly Sečné zbraně a Kryt štítem
-- proměna si dokáže obléknout sečné zbraně a malé štíty
- 5. proměna v Licha přináší rychlejší vyvolání pomocníků s poloviční nárokem na manu
- 6. proměna v Kostěného draka dostala úpravu schopností:
-- Morový dech - každého kolem sebe zasáhne jed a bude poleptán kyselinou
-- Dračí kostěná zbroj - přidává do obrany
-- Kostěný řev - oslabí okolí řevem a zruší všechno magické
Hraničář:
- 4. proměna je Víla (Kouzlící proměna):
-- proměna umožňuje rychlejší vyvolání pomocníků s poloviční nárokem na manu
- 5. proměna je Lední medvěd (Obranná proměna):
-- nová schopnost řevu
- 6. proměna v Rudé dráče dostala úpravu schopností:
-- Dračí plivnutí - ohnivá exploze okolo cíle
-- Dračí řev - zastraší nepřátele a motivuje spolubojovníky
-- Dračí výbuch - všechny kolem sebe spálí oheň
Připomínáme, že jdou proměny a vyvolání spustit přes příkazy .promena a .vyvolani.