Zde se dovíte nejaktuálnější informace o stavu a vývoji Andarie. Prosím, čtěte pozorně a řiďte se novinkami. Neznalost veškerých informací zde uvedených vás ve hře neomlouvá.
Víte, jak odkazovat na novinky?
Povedlo se nám objevit a opravit příčinu pádu sphéry. Hlavním problémem je nedokonalost sphery při práci s časovanými funkcemi, kdy více časovaných funkcí které jsou na jednom objektu (NPC) může zapříčinit pád sphéry.
Na tento problém se nám nešťastně podařilo narazit, když jsme přidali hlášku, že vyvolané NPC brzy zmizí. Tato hláška ve spojitosti s předčasným propuštěním vyvolaného NPC narazila právě na zmíněnou chybu ve sphéře a způsobila pád. Hlášku o mizení vyvolaného NPC jsme prozatím opět odebrali, takže by se chyba neměla opakovat. Do budoucna plánujeme opravu jádra sphéry tak, aby se tato chyba nemohla už nikdy vyskytnout.
Sphera opět běží ve standardním režimu se savy po 30 minutách. Děkujeme za trpělivost při přečkávání těchto nepříjemností.