Zde se dovíte nejaktuálnější informace o stavu a vývoji Andarie. Prosím, čtěte pozorně a řiďte se novinkami. Neznalost veškerých informací zde uvedených vás ve hře neomlouvá.
Víte, jak odkazovat na novinky?
- NPC co léčí "kamarády" dostali do batohu obvazy.
- Zrychlena tarantule.
- U lodí upraveno vybírání spoluvlastníků/přátel
- Upraveno kouzlo ovládni nemrtvého
- Opravena funkce .spi. Proidlovaný čas už se počítá správně.
- Upraven ohniště. Od teď obnovuje životy a staminu.
- Oslabeny npc na hřbitově ve Falešném světě.
- Do výroby přidány barevné svíčky.
- Upraven casttime kouzla halucinace.
- Funkcionáři od teď mohou připevňovat hlavy.
- Povoleno nošení štítů na koni.
- Do světa puštěny nové oštěpy
Nové oštěpy se na blízko chovají jako kopí.
Při útoku na dálku se oštěp vrhá.
Oštěp je možné vrhat při jízdě/běhu.
Oštěp od teď potřebuje na výrobu 40% kovářství.
Změněno množství materiálu potřebného na výrobu (3 polena, 4 pruty železa).
Staré oštěpy odstraněny ze světa (kolem 130K kusů).