Zde se dovíte nejaktuálnější informace o stavu a vývoji Andarie. Prosím, čtěte pozorně a řiďte se novinkami. Neznalost veškerých informací zde uvedených vás ve hře neomlouvá.
Víte, jak odkazovat na novinky?
- Funkce .makealst ukazuje chybějící itemy potřebné na výrobu.
- Minotaur velitel od teď nekouzlí.
- Úprava Pyramidy - je potřeba pozabijet vsechny monstra ktere jste si spawnuli.
- Opraveno mizení kůlu po save. - Zrušen prodej shogurkinských šatů.
- NPC abilita odhození by neměla odhazovat ostatní NPC.
- Revize rezistů.
- Oprava jména podivného lektvaru.
- Zvětšen gump pro text úkolu. - Zvětšen dosah skillu kradení.
- Upraven dekoratér - již by neměla nastat situace, kdy starosta nedokáže odemknout zamčený předmět.
- Úprava gainování skillů vaření, hudby, provokace, lákání a usmiřování.
- Úprava gainování při neúspěchu některých skillů. - Zvýšen DMG kopí.
- Opravena diakritika u prohřešků.
- Oprava růstu reagentů - už také rostou po 1-3 kusech. - Snížen bonus temné zbroje.
- Rostlinky mimo pole rostou s mnohem větším časovým rozptylem.
- Zvíře opustí majitele, pokud na něj zaútočí nebo jej provokuje.
- Do světa puštěny funkční krby.
- Opravena diakritiky u názvů pronájmů na webu. - Výrazně snížen drop při těžení vzácných kovů.
- Opravena chyba v zahrádce.
- U .spi přidán zvuk spaní.
- Opraveny staré lektvary skrytí pověsti na nový efekt.
Edit 2. 4.: Omlouváme se, při včerejším aprílovém shonu se nam mezi novinky dostalo pár tiskových chyb.