Zde se dovíte nejaktuálnější informace o stavu a vývoji Andarie. Prosím, čtěte pozorně a řiďte se novinkami. Neznalost veškerých informací zde uvedených vás ve hře neomlouvá.
Víte, jak odkazovat na novinky?
- Neviditelné NPC už nereagují na klíčová slova pro vstup do dialogu
- Lovící questy už nepřipisují zářezy za zabití vyčarovaných NPC
- Opraven efekt kouzla Kaskáda
- Ještěří zbroj se nově dá pověsit na věšák
- Opraven bug s cyklickým přerušováním sesílaných kouzel
- Zvláštní schopnost Skok se přeruší, pokud se cílová postava ukryje ve stínu nebo jinak magicky zmizí z dohledu
- Upraven vzorec pro navýšení zranění při záporném elementálním resistu
- Zvýšena obtížnost pro trénování antimagie a upravena obtížnost pro trénování magie
- Opraven dosah kouzla Ohnivé plameny (vyloučena možnost zranění sesilatele)
- Zvláštní schopnost Označení domovského místa nově zobrazí kolik času zbývá do další možnosti označení
- Opraven efekt kouzla Požehnej zbroj (požehnat lze pouze zbroj ležící v batohu sesilatele)
- Opravena podmínka na Znalost zvěře u podávání lektvarů zvířatům (čím více znalostí, tím větší šance na úspěch, ne obráceně jak tomu bylo dosud :)
- Teleportační runy získaly do tooltipu informaci o zbývajícím počtu použití
- Opravena kritická chyba kouzla Oživení zvěře
- Císařští rytíři mají nově možnost využití trubačů (podobně jako dosud starostové měst)
- Starostovský systém a související skripty mají nově implementovánu diakritiku
+ spousta dalších úzkoprofilových oprav, které zde nemá smysl rozebírat :)