Zde se dovíte nejaktuálnější informace o stavu a vývoji Andarie. Prosím, čtěte pozorně a řiďte se novinkami. Neznalost veškerých informací zde uvedených vás ve hře neomlouvá.
Víte, jak odkazovat na novinky?
- Hůlky z nové magie už jsou k získání v lootech a pokladech
- Výbušné pytlíky už nezraňují NPC kolem sebe
- Zvláštní schopnost Skok už nejde použít na vodní faunu
- NPC nezranitelné fyzickým útokem nešly zranit ani magicky
- Opraveny zprávy jedového pole, jedu, pasti na kouzla
- Opraveny zvláštní schopnosti identifikace a dobíjení nových hůlek
- Přidán vylepšený efekt kouzlu Slepota z magie smrti
- Upraveny pokladové mapy - místo původní klientovské mapy teď otevírají webovou stránku s barevným obrázkem
- Změněny náleznosti surovin v ilerenském dole
- Opraveno kouzlo Brána pekel
- Thyriský region doplněn o areál novější zástavby v severozápadní části města
- Opraveny regiony Předměstí Thyrisu a Andorské podhradí
- Opraveno chování odlogu v zóně výběru po vytvoření nové postavy
- Zrevidován skript komunikačního krystalu - upraveny některé zprávy, doplněna diakritika + nově lze pojmenovat krystal jménem s diakritikou
- Doplněny informační zprávy k dovednosti Řeč mrtvých
- Ve světě je nyní možné sehnat stabilizátory a destabilizátor nové magie.
- Změněn emot u použití zvláštní schopnosti Přesun domů
- Upraven systém výpočtu elementálního zranění
- Opravena chybná změna mrtvého těla tarantule v některých regionech
By Ordenor:
- Opraveno spojování svitků nové magie příkazem .spojovac
- Opravena chyba možnosti oživení ducha ve dveřích pronájmu (a tedy možnost vykradení takového pronájmu)