Zde se dovíte nejaktuálnější informace o stavu a vývoji Andarie. Prosím, čtěte pozorně a řiďte se novinkami. Neznalost veškerých informací zde uvedených vás ve hře neomlouvá.
Víte, jak odkazovat na novinky?
Z logu Subversion a Bugtrackeru aneb Opravy a úpravy už zní trochu nudně
BT 1408:Kouzlo Očista ohněm nezničí zlaté a dračí věci
BT 1681:Z mrtvých horníků padá stejně poškozené oblečení, jako z jiných NPC
BT 1673: Když někomu uříznete hlavu, bude to na vás vidět
BT 1698: Targetnutí kovářským kladívkem opravuje předmět (pokud je kladívkem opravitelný)
BT 1463: Miniquesty s úkoly na zabíjení NPC by měly konečně fungovat bezchybně
BT 1715: Žíly již nebudou tvořit drahokamy, které se nestackují; staré kameny ze žil je možno opravit dvojklikem, pokud je budete mít někde v batohu.
BT 1706: Plamínek zapálí třísky
BT 1664: Svitky je možné seslat s množstvím many ne větším, než jaké je potřeba
BT 1716: V cechu zlodějů opraven region cvičiště.
BT 1701: Opraven výpočet síly opsaných svitků (bohužel ne zpětně).