Zde se dovíte nejaktuálnější informace o stavu a vývoji Andarie. Prosím, čtěte pozorně a řiďte se novinkami. Neznalost veškerých informací zde uvedených vás ve hře neomlouvá.
Víte, jak odkazovat na novinky?
- Mechanismus gainování specializací byl razantně zrychlen, souběžně však bylo zrychlono i padání nepoužívaných specializací ale tak, aby byl zachován stávající poměr mezi natrénovanou a ztracenou specializací.
- Byl znovu prověřen efekt antimagie a šance na odolání byla mírně zvýšena.
- Schválil se návrh na přidání alternativního mechanismu gainování specializací k mechanismu stávajícímu. Alternativní mechnismus dovolí navolit si požadovaná maxima specializací do kterých půjde specializaci natrénovat. Výhoda tohoto systému bude v absenci padání nepoužívaných specializací, nevýhodou pak bude limit, který touto mechnikou půjde nastavit - bude poměrně výrazně nižší než ve stávajícím mechanismu s padáním specializace. Mezi mechanismy půjde určitým způsobem přepínat a jednou navolené limity bude možné měnit.
Edit Johny
- Přibyla nová funkce .kolik_kusu - po vybrání předmětu v batohu vám řekne, kolik kusů od daného předmětu u sebe máte.