Zde se dovíte nejaktuálnější informace o stavu a vývoji Andarie. Prosím, čtěte pozorně a řiďte se novinkami. Neznalost veškerých informací zde uvedených vás ve hře neomlouvá.
Víte, jak odkazovat na novinky?
Po peripetiích se včerejší instalací nové verze Sphereserveru (s chybějícími Visual C++ knihovnami) se mi ve spolupráci Stanem dnes podařilo nahrát a spustit novou verzi Sphery. Jde o vývojovou nightly verzi, která prochází každodenní aktualizací - což sice znamená, že se v ní mohou objevit chyby ve stabilitě, nicméně jejich řešení nebude trvat více než půl roku, jak tomu bylo doposud, ale mohou se objevit na Andarii už druhý den po vyřešení spheráckým vývojářem. Od 9. září loňského roku se ve vývoji sphery objevilo několik velmi zajímavých novinek, které především usnadní práci scriptařům. Ale i vás, hráče, může v tuto chvíli zajímat těchto pár novinek:
- Oprava nezobrazujících se zpráv o savu
- Oprava výpočtu bonusu ke zbroji (např. kouzlem, speciálním itemem, atp.) - údajně se bonus započítával dvakrát
- Opraveny chybové zprávy při pokusu vymotat se z pavoučích sítí
- Promptconsole (zadávání textu přímo do příkazové řádky clienta, např. při změně cechovní zkratky, ale i jinde) už nekoliduje s targetováním
- Oprava viditelnosti objektů na okraji maximální viditelnosti clienta
Pokud objevíte ve spojitosti s novou verzí sphery nějakou chybu, informujte nás prosím na adrese bugy.andaria.net. Děkuji.
Edit Fraenir: Kvůli nestabilitě nightly verze Sphery byla při pádu vrácena původní Sphera z 9.9.2008.
Edit Johny: Novou verzi Sphery vyzkoušíme zase za čas, jelikož stabilitu nového systému nelze testovat jinak, než metodou pokus-omyl. Ale nechceme vás zbytečně připravovat o hru, takže to nejspíš nebude dříve jak za měsíc.