Zde se dovíte nejaktuálnější informace o stavu a vývoji Andarie. Prosím, čtěte pozorně a řiďte se novinkami. Neznalost veškerých informací zde uvedených vás ve hře neomlouvá.
Víte, jak odkazovat na novinky?
Je tomu už několik dní, co jsem našel mezi zprávami Sandresovu rezignaci na svou účast v GM týmu. Hlavním důvodem byl nedostatek času a chuti pokračovat v práci stavitele. Je tedy mou povinností rozloučit se s člověkem, který byl nesmírným přínosem pro vývoj Andarie. Člověkem, jenž svou pracovitostí šel příkladem, stavitelem, který zvedl laťku pro všechny ostatní, GM, který nebyl líný naučit se skriptovat když byla nouze na skriptaře. Přeji ti na tomto místě hodně štěstí, ať se ti daří vše na co sáhneš a ať na nás vzpomínáš jen v dobrém.
Organizační změny
V souvislosti s touto změnou jsem pověřil vedením stavební divize kolegu Erretha. Se žádostmi na stavební úpravy se proto od nynějška obracejte na něj. Nicméně, nejen s odchodem Sandrese je cítit nedostatek lidí v týmu, vyhlašuji proto
Konkurz
Shard Andaria vyhlašuje konkurz na pozici Stavitele. Uchazeč by měl znát andarijské prostředí a měl by mít alespoň minimální zkušenosti se stavěním (optimálně v CentrEd-u nebo MulPatcheru). Jaké jsou podmínky?
• znalost úprav mapy a statiku v libovolném editoru
• znalost a zkušenost s hrou samotnou
• základní přehled o Andarii, znalost zameření shardu
• ochota učit se nové věci a pracovat v týmu stavitelů
• dostatek volného času a chuti
Přihlášky zasílejte na e-mail erreth@andaria.net, v přihláškách uveďte svůj věk, přehled svých zkušeností a případně nějakou ukázku svých stavitelských dovedností. Pokud máte hráčský účet na Andarii, uveďte i za jaké postavy hrajete nebo jste hráli.
Shard Andaria zároveň vyhlašuje konkurz na pozici Grafika. Hledáme lidi se znalostmi tvorby bitmapové grafiky a ochotou tvořit nové věci nebo vylepšovat stávající. K práci grafika je třeba minimum času (v porovnání s ostatními pozicemi při vývoji shardu) a ani flexibilní přístup není vyžadován (ovšem uvítáme jej). Jaké jsou podmínky?
• znalost úpravy a tvorby bitmapové grafiky v libovolném graf. editoru
• obecná znalost grafických možností Ultimy Online
• znalost a zkušenost s hrou samotnou
• základní přehled o Andarii, znalost zameření shardu
• ochota učit se nové věci a pracovat samostatně
• dostatek volného času a chuti
- Výhodou je znalost způsobů implementace grafiky do Clienta, není to však vyžadováno
Přihlášky zasílejte na e-mail tym@andaria.net, v přihláškách uveďte svůj věk, přehled svých zkušeností a případně nějakou ukázku svých dovedností. Pokud máte hráčský účet na Andarii, uveďte i za jaké postavy hrajete nebo jste hráli.