Zde se dovíte nejaktuálnější informace o stavu a vývoji Andarie. Prosím, čtěte pozorně a řiďte se novinkami. Neznalost veškerých informací zde uvedených vás ve hře neomlouvá.
Víte, jak odkazovat na novinky?
Lektvar nezranitelnosti bude od nynějška dělat právě to, co má v názvu - nezranitelnost. Trvání efektu bude o poznání kratší než dříve, nicméně veškerá činnost postavy nebude nijak omezená. Nebude už docházet k žádnému zkamenění ani neviditelnosti (i když lektvary lze dále kombinovat). Nové trvání efektu je 14 až 20 vteřin, prodleva po vypití je 10 vteřin (lze tedy lektvary plynule navazovat nebo kombinovat s dalším před skončením efektu nezranitelnosti).
Žíla s drahokamy
Mnozí z vás jistě pamatují časy Dungeon Mastera II a tak je vám jasné odkud vítr fouká. V drahokamové žíle čas od času vyrůstají drahokamy, které může procházející dobrodruh sebrat nebo vypáčit krumpáčem. Obvykle se vyskytují v přírodních jeskyních. Systémový princip je jednoduchý - stačí dvakrát kliknout na drahokam, který z žíly vyrůstá a pokud máte dostatečnou sílu a/nebo máte u sebe krumpáč, získáte drahokam. V těchto žílách rostou všechny možné druhy drahokamů, ale z jedné žíly lze získat vždy jen jeden druh kamene.
Velký krystal nox
Jak název napovídá, z velkého noxu lze krumpáčem vytěžit určité množství menších noxů, které jistě najdou využití u magických povolání. Jeho výskyt je poměrně vzácný.