Tady se objevují novinky související přímo se samotnou hrou. Najdete zde nové královské zprávy a vyhlášky, informace o probíhajících questech, informace o turnajích a zápisy do Andarijské kroniky. Víte, jak odkazovat na novinky?
Královna vyslala zvěda „Alderiana“, aby zjistil zda-li už je jeskyně skutečně klidná a tichá tak, jak tvrdili válečníci Andoru. Po dlouhé cestě zvěd „Alderian“ dorazil k jeskyni. V tom momentu se proti němu řítil jakýsi zahalený jezdec, div ho nesrazil. „Nejspíš skřetí zvěd“ pomyslel si Alderian. „No nic, jdu zjistit jestli je vše v pořádku a tím to hasne, stejně bych ho už nedohnal.“ V jeskyni se zdálo být vše v naprostém piřádku, pak si ale nemohl nepovšimnout jakýchsi obrovských střepů či úlomků. „Co je to???“ Podivil se Alderian. Rozhodl se, že zjistí co je to zač, a kde se to tu vzalo!?! Šel blíže k těm střepům, vzal jeden obrovský do ruky a zděšením vykřikl: „Snad to nejsou rozbité skořápky od vajec!?! Že by to tu válečníci včera neprohledali?“ Hned nato si povšiml další pukliny v jeskyni, byla jako otvor či průchod. „Své jsem zjistil, s tímhle nechci mít nic společného.“ Nasedl na koně, a když opouštěl jeskyň, zaslechl ještě dračí řev a podivné zvuky, které se podobali dračímu řevu. „Snad to není řev mláďat draka?!?“ Pomyslel si a ujížděl směrem k Andoru. Sdělil vše královně, která se velmi dlouho trápila touto zprávou a nevěděla jestli si má více lámat halvu tím zvědem nebo těmi stvůrami(patrně draky). Nakonec se rozhodla jednat. Svolala bojovníky Andoru a rozdala jim rozkazy vydat se na sever k jeskyni kde minulý den padl(a) Dra(k)/(čice). Úkol byl jasný, oblhlédnout situaci a jednat...