Tady se objevují novinky související přímo se samotnou hrou. Najdete zde nové královské zprávy a vyhlášky, informace o probíhajících questech, informace o turnajích a zápisy do Andarijské kroniky. Víte, jak odkazovat na novinky?
Slunce bylo ještě nad obzorem, když dvořanka se strážným vstoupila do kostela. Nevšimla si postavy u zdi, snad kvůli obyčejné šedi jež měla na sobě. Postava ale promluvila. Znaly se. Bylo to už dávno, ale na přátele z dětství se nezapomíná. Jedna hledala útočiště před démonem, druhá víru. Víru potřebují snad všichni – a vlastně i nějaké útočiště.
Se západem slunce se obě ženy, stráž i mág přesunuli k sídlu templářů. Mnoho věcí bylo nutné probrat a blondýnka mohla přidat nový názor. Nebo alespoň mohla přilákat nepřítele. Alespoň tvrdila, že po ní jde. Ve chvíli, kdy se hovor stočil k amuletu a dvořanka zmínila jméno toho kdo jej nosí, zjevil se za mágem rudý stín. Jedno máchnutí holí a stará páteř křupla jak suchá větévka. Meče, štíty i kouzla blondýnky se opíraly do rudé róby, ale jakoby se jich polovina míjela účinkem. Pevnost byla brzy malá. Málem unikl, i když byl v hmotném těle. Málem. Hlavu mu oddělili od těla stejně jako smrtelníkovi. Už žádné vrčení a vyceněné zuby...
V Andoru se několik lichů na okamžik zarazilo. Najednou jim chyběl směr. Jejich poskoci začali zmateně pobíhat kolem jako mušky kolem rozsvícené lampy. Zavládl chaos.
Pozdě v noci seděl holohlavý rytíř nad stolem a psal pergamen.
Rudý je mrtvý! Třínáctého dne tohoto měsíce je ten správný čas udeřit. Andorská tržnice je místem setkání o třetí hodině odpolední, kde dohodneme další postup a dá-li Bůh, ještě téhož večera pojíme na Andorském hradě.