Tady se objevují novinky související přímo se samotnou hrou. Najdete zde nové královské zprávy a vyhlášky, informace o probíhajících questech, informace o turnajích a zápisy do Andarijské kroniky. Víte, jak odkazovat na novinky?
U jezírka mezi stromy se míhala jezdkyně na bílém koni. Občas na něj zamlaskala a pobídla ho kupředu, místy ho naopak zarazila a pečlivě se rozhlédla. Kde je to správné místo? Bloumala po mýtince a opakovala odpověď na hádanku, když se před ní náhle zjevila Brána. Oči jí zazářily, seskočila z koně a uvázala ho. Chvíli chodila kolem brány a pak vešla do ní. Ocitla se v podzemí, jeskynním komplexu vybudovaném v dutině v podzemí. Zbytky světla procházely dolů úzkým větracím otvorem. Udělala několik dalších kroků a vešla do oblouku stěny z masivního pískovce, chráněného dvěma sochami. Zakřupání, či snad zavrzání, ji donutilo se na ně podívat. Bylo to štěstí, protože jedna ze soch už tasila svůj meč a vrhla se na ni, druhá ji ihned následovala. Jezdkyně se rozeběhla k bráně zpět na povrch. Vrátí se. A nebude sama.
Vrátili se zanedlouho a byli dva. Jezdkyně přivedla drnkálka a dohromady pokořili obě oživlé sochy, slovem otevřeli dveře a porazili bestie ze tmy. V další místnosti se zarazili a přemýšleli jak dál, která cesta je správná. Trvalo jim to, ale posunuli se před další volbu. Tu pokořili snadněji, než se zdálo možné a blížili se k velké místnosti. Zpoza kovových dveří znělo skřípání kamene a po chvilce odhodlávání se vrhli dovnitř. Sochy byly čtyři, ale ti dva je zvládli. Poslední hádanka je dělila od toho, co hledali a snad i chtěli nalézt, nebo nechtěli? Dumali a dumali, nakonec něco vydumali. Po několika špatných odpovědích konečně trefili správnou a se zavrzáním se otevřely dveře. Sešli po schodech a vešli do uzavřené místnosti... A co našli, na to se musíte zeptat jich.